Tündér Pékség

Aszalt paradicsomos-olivabogyós-kakukkfüves félbarna kenyér

2019. március 05. - Gáncsné Vasas Tünde

dsc_0510.JPG

Mostanság autolízis nélkül és 10% kovásszal dagasztok. A kovász bekeverésétől sütésig kb 38 óra telik el. Vasárnap 15 órakor kevertem be a kovászt, hétfőn dagasztottam, hajtogattam, majd ma (kedd) reggel kb 6 körül sütöttem ki.

Hozzávalókat bedagasztottam, a végén tettem hozzá az összedarabolt olivabogyót, lecsöpögtetett aszalt paradicsomot és érzésre a kakukkfüvet. 3x óránként hajtogattam. Majd osztottam, gömbölyítettem. Kb 45 perc után formáztam, és ment másnap reggelig a hűtőbe. Onnan egyből a forró kemencébe.

dsc_0503.JPG

dsc_0508.JPG

dsc_0511.JPG

2db fél kilós kenyérhez:
600g Garat BL112
40g Kukutyin Bánkúti tk.
480g víz
16g só
65 g kovász (fele BL80, fele tk)
50g olivabogyó
50g olajos aszalt paradicsom
szárított kakukkfű érzésre

A bejegyzés trackback címe:

https://tunderpekseg.blog.hu/api/trackback/id/tr2314669721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása