Tündér Pékség

Teljeskiőrlésű kovászos kifli

2021. január 22. - Gáncsné Vasas Tünde

01.jpg

Teljeskiőrlésű kovászos kifli

Most sütöttem először tk kiflit, de nem utoljára � Tegnap dagasztottam, majd pár órára kint hagytam a pulton. Éjszakára egyben ment az 5,5 fokos hűtőbe. Reggel 95 grammos darabokra osztottam, gömbölyítettem. Kb egy óra pihi után nyújtottam, sodortam. Kelesztés 3,5 óra szobahőn, sütés 8 perc 230 fokon gőzzel, majd további 8 perc 205 fokon gőz nélkül.

Hozzávalók 10 db-hoz

50g

Garat malom - Mohács

BL55

450g

Kukutyin Műhely

12gabonás tk.búzaliszt

11g só

5g cukor

100g madre (50%hidr)

30g vaj

150g víz

150g tej

 

02.jpg

03.jpg

04.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://tunderpekseg.blog.hu/api/trackback/id/tr216399660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása